Torsdag

0kommentarer

Ingen motivation
 
Sitter här famför datorn med kaffekoppen...
Jag borde plugga!
Men motivationen och fliten lyser med sin frånvaro idag :-(
Konstigt när dagen började så bra. Oftast när jag får en bra start på dagen så brukar jag ha så mycket energi och självdiciplin att jag får väldigt mkt gjort under resten av dagen, men så var inte fallet idag då..
 
Laddar får att gå en promenad med Izor när kaffet är uppdrucket.
Alldeles nyss var det ju soligt utanför fönstret och såg superhärligt ut,
men nu är det grått igen och det blåser storm.
 
Skit samma, vi ska ta oss en härlig promenad tillsammans ändå! :-)
 
Senare i em, när jag har hämtat på dagis kommer bästa mamma/ mormor hit och umgås en stund.
Inez längtar! I morse när vi gjorde oss i ordning så sa hon: "Jag tycker om mormor jag." <3 kärlek <3
 
I går var jag & Izor iväg och tränade tävlingslydnad.
Han har härlig energi i leken- min lille "kamphund".
 
 
/Linda

Kommentera

Publiceras ej