Börjar bli lite 'rädd' faktiskt...

1kommentarer

 
Lidingöloppet 2012
 
 
Bara smaka på ordet; L I D I N G Ö L O P P E T.
 
Vad har jag gett mig in på?!?
 
När jag, för några månader sedan, väl bestämde mig för att springa Lidingöloppet så hade jag för avsikt att springa 15km'ern- och inte fullängdsloppet!
 
Någonting hände dock med det beslutet när jag, då som nu, satt framför datorn och knappade in min anmälan.
Å vips så var jag anmäld till klassen K30.
Alltså 30km- 3 mil (!!)- i terräng!!
 
Vad hände där??!!
 
Jaja, hur som helst så är det nu inte många timmar kvar tills jag ska infinna mig där vid startlinjen, 
i startgrupp nr.5.
 
I morgon, efter att vi har lämnat hundarna till de olika hundvakterna, så åker familjen till Stockholm.
 
Inez & D hänger med och supportar. :-)
 
Håll, mer än gärna, en tumme (eller två) för mig på lördag DU oxå! :-)
 
*****************************************
 
Söndagens kvällar är det ju numer buggkurs som gäller för oss. :-)
Jag har en liiten aning om att den ligger i farozonen för min del just denna söndag..? ;-)
 
/Linda

1 kommentarer

Linda

28 Sep 2012 08:27

Du är så grym Linda och jag tycker om din glöd!! Jag håller båda mina tummar för dig på lördag. Go go go for it!!

Svar: Sent svar, men tack för de härligt värmande orden!!! Kram
Linda

Kommentera

Publiceras ej