Besök hos Ewa

0kommentarer


I går fick min lilla älskling vara hästtjej! 

Sofia skulle ut på äventyr och ett av hennes stopp för dagen var hos Ewa.
Vi hängde mä!

Äntligen.
Tror Ewa sa att de har bott i det där huset i 6 år nu och vi har pratat om att jag ska hälsa på sen de flyttade dit, men det har aldrig blivit av. *pinsamt dåligt*
Men i går var det äntligen dax för ett besök hemma hos Ewa och hennes familj!

Det blev några fantastiskt härliga timmar ute i solen, tillsammans med mina goda vänner!!!

Familjens två yngsta 'barn' (17 år och 14 år) var hemma när vi var där.
Båda två tog så himla bra hand om Inez så jag blir nästan lite gråtmild när jag tänker på det.
De tog sig tid att prata med henne, visa och förklara (i stallet och vid hästarna) och icke att förglömma allt hoppande på studsmattan och bandyspelandet!!

Underbara!!

Låter bilderna tala för sig själva;



















Tack alla inblandade för en härlig stund!!

Tack Ewa för kaffet och alla godsaker som bjöds till!

/Linda

Kommentera

Publiceras ej