Träning, träning och mera träning :-)

1kommentarer


Friskis & svettis har varit platsen för mig- och många av mina ledarkollegor- hela dagen i dag.
Detta år är det nämligen dax för en liten 'uppfräschning' av jympakonceptet å därför var vi i dag en hel massa ledare som tog del av en dag fylld med träning, workshops, reflektioner och teori.
Det känns att det var ett tag sedan man hade "hurmkt tid som helst" och i princip bodde på F&S. 2-3pass om dagen kunde det ju lätt bli... då... på den tiden. Så känns det inte i kroppen för dagen kan jag meddela. 2st jympapass samt 1,5h rätt intensiv workshop blev det idag, å inte sjutton orkade jag ge gärnet precis alla minuter, det måste jag ju erkänna... Det är väl bara att inse att jag börjar bli gammal ;-)

Inez och vovvarna har spenderat dagen hos mina föräldrar och jag gissar att det har varit full rulle där oxå..?!

Jag fick låna papsens bil idag för han lovade att fixa min trasiga baklykta, vilket visade sig att det även var en där fram som behövdes fixas. Tadaa! så var det klart :-) Dessutom så hade har tvättat och städat min MKT skitiga bil både in- och utvändigt!! TACK!!

Icka att förglömma kära mor som hela dagen höll ställningarna med Inez och vovvarna och all 'markservice' med mat, blöjbyte, vila osv osv....
TACK!!

Mina föräldrar är verkligen de bästa!!!

Nä nu ska jag ta med mig godispåsen och colaglaset å slå mig ner i soffan för att se på Ponnyakuten :-)

Ha en trevlig söndagkväll!!!

/Linda

1 kommentarer

Kerstin

13 Mar 2012 07:26

Jamen då minns jag! Jag vet inte varför jag vet att du är Dennis syster, hum hum, kommer ihåg när vi sågs och sen funderar jag på om vi har gemensamma bekanta... Vilka fantastiska föräldrar du har, åh! Sådana skall man vara rädd om. Jag kommer inte från stan så min mamma och pappa bor långt bort vilket ibland känns lite jobbigt. Vi träffas gärna nån dag, fram tills maj är jag mammaledig och sedan börjar jag jobba (L kommer bara vara ett år när hon börjar dagis...känns lite tufft men vill gärna få chansen til nytt jobb). Det blir ju lite speciellt när de jobbar borta, B kommer ju oftast hem torsdagkväll och det är rätt lagom. Å andra sidan blir helgen så hysterisk. Ibland tänker jag att det vore bättre om han var borta typ två veckor och hemma två.. Mycket babbel så här en tisdag! Hoppas du får en Bra Dag! :) Kram!!

Kommentera

Publiceras ej