Onsdag

0kommentarer


I dag var det en seg förmiddag här i huset.
Fast, egentligen inte. Vi var sega på att ta oss ut, men i stället så fick jag ju en del gjort här inne i stället.
Jag har tvättat, diskat och plockat undan- huuur mkt plockar men egentligen efter sina barn och hundar??!

När jag som bäst höll på att bädda våra sängar så ringde fina Agneta och frågade om vi redan varit ute på promenad eller om vi ville gå med henne hennes lilla Alice (jack russel), å det ville vi ju! Kändes som om vi aldrig hade tagit oss ut utan lite tidspress och med sällskap i dag..?!

Lunchen är just intagen och Inez ligger i sitt rum för att sova en stund.
Känner mig trött och... riktigt seg. Hoppas det blir en så'n där lång sovstund för lillan i dag..? 

I em blir det ev en liten joggingrunda.. Beror på hur höften känns, har inte riktigt bestämt mig ännu. Kan ju i o f s lika gärna vänta med att springa tills i morgon så får kroppen återhämta sig några timmar till.. Vi får se..

Nä, nu ska jag fixa kaffe och slötitta på Big Brother. Så där lagom sysselsättning när Inez sover :-)
Tyst och skönt i huset när även vovvarna sover middag. *ääälskar't*

Ta hand om Er!

/Linda

Kommentera

Publiceras ej