Sista dagen och fest

0kommentarer


Inez har i dag gått vårens sista dag på dagis. 

Vart tog tiden vägen??!

Just nu sitter jag med mobilen i högsta hugg och väntar på att någon av fröknarna ska ringa och säga att Inez har vaknat och att jag kan komma bort och hämta henne...
Hon somnade så sent efter lunchen i dag så jag behövde inte vara där vkl.14 för att hämta henne,
utan hon får sova klart först, så ringer de efter mig sen i stället.

Inez har verkligen de bästa fröknarna!!!

Kl. 16 ska vi sedan gå tillbaka till dagis för att vara med på sommarfesten.
Det ska bli supermysigt och jag hoppas verkligen på uppehåll!!
Mina föräldrar kommer oxå och ska följa med oss på fest.

Välkommen sommar!


(Nu tar vår familj sommarlov 'på riktigt')

*************************

D och svärfar håller för fullt på med att fixa staketet på baksidan- så vi ska slippa hundar på rymmen framöver.

Det känns mkt bra! :-)

Ha en fin dag!!!

/Linda

Kommentera

Publiceras ej