Nerver

1kommentarer


Mina nerver börjar göra sig påminda.

Det som satte fart på dem, nerverna alltså, var troligtvis att jag under eftermiddagen i dag har packat.
Jag har packat den stora resväskan, den som ska tillhandahålla både mig & Inez med kläder och diverse andra 'måste-ha-grejer' under vår vecka i Grekland.

Det ska bli så skönt!


Bland Inez sommarkläder finns bl a dessa supersöta shorts.


Utöver tankarna på den stundande resan så finns även en del tankar kring morgondagen,
med allt vad den innebär. 
Jag menar såklart- S T A D S L O P P E T ! ! !




Jag kan ärligt säga att jag önskar att loppet vore någon,
eller kanske till och med några,
veckor längre fram i tiden.
*suckar*

Min kropp skriker högt att den inte är redo att 'prestera' en mil (på en förut bestämd drömtid) i morgon.
Det är ju bara såå himla trist!! :-(
Nu när jag har sprungit som en tok under våren,
med drömmen om att klara av min drömtid,
på just morgondagens Stadsloppet.

Jaja, jag hoppas att det känns annorlunda i morgon!
Det är ju trots allt några timmar kvar.
Först en god (hoppas jag) natts sömn, en bra frukost och senare en bra lunch
- innan det är dags att infinna sig på startlinjen.


-innan det är dags att infinna sig på startlinjen.

Meteogrammet: Karlstad


Hoppas verkligen att vädret inte blir så illa som det alldeles nyss visades på yr.no.
Det skulle innebära att regnet är ännu kraftigare än vad det var när det var Vårruset i stan tidigare i vår, i maj.
Då blir det inte samma folkfest och stämning ute på stadens alla gator och gräsplättarna längs banan.

Det känns som att jag skulle behöva allt påhejande som går under loppet i morgon...

Ska Du/ Ni ut och heja?



På förmiddagen i dag blev Izor upphämtad av Sophia, hennes kille och vovvarna.
Nu ska jag vara ifrån min lillprins i 11(!) dagar.
Hur ska jag klara av detta?!!?
Jag vet att han kommer att ha det hur bra som helst tillsammans med Sophia!
Jag vet oxå att hon kommer att ta väl hand om min lille guldklimp, men det hjälps ju inte...
Jag kommer ändå att sakna honom galet mycket!!
<3



Nu ska jag fortsätta greja med bilderna jag tog på onsdagens agilitytävling...

Kram till Er!

/Linda

1 kommentarer

Melanie

16 Jun 2012 07:47

Hade tänkt ut och titta men i detta väder med två kids, no way! Så trist. Men lycka till!

Kommentera

Publiceras ej