Härliga dag!

0kommentarer

 
I dag är det en toppendag!
 
Ville bara upplysa Er om detta. :-)
 
Jag började dagen med att gå upp och äta frulle i lugn och ro- ensam (!), eller ja, jag och vovvarna.
D & Inez sov sött vidare i sina sängar en stund till.
Jag måste säga att oavsett hur mysigt det är att sitta ner vid bordet och äta tillsammans, så tycker jag att det är fantastiskt härligt att få äta min frulle alldeles för mig själv. Med kaffe och morgontidning.
Å så var det i dag!
 
Strax före kl.8 satte jag in hundarna i bilen och körde iväg.
Först blev det ett stopp på macken för att tanka lite- å satan i gatan vad det är dyrt!!
På macken väntade Agneta & hennes lilla Alice. De hoppade in i vår bil och så åkte vi vidare för att möta upp härliga vovvar och deras mattar. Det blev en underbar timmeslång promenad i skogen.
Vi var 7 glada mattar och 9(!!) överlyckliga vovvar som härjade runt i skogen.
Ja, vi människor härjade väl inte så mycket då, men det gjorde våra hundar!
*lycka*
 
 
Efter promenaden åkte jag hem och lämnade vovvarna, bytte snabbt om för att ge mig ut på ett intervallpass.
Jag 'lurade' med D & Inez oxå- fast de följde med på min cykel :-)
Inez satt i sin cykelstol och ropade 'heja, heja' på mig så det gick lätt som en plätt! ;-)
*haha*
Nää då, så lätt gick det inte, men det kändes faktiskt rätt bra i dag och det var längesen!
*härligt*
 
Nu har jag precis kommit i kläderna och landat vid datorn med min kaffekopp, efter lunch och dusch.
 
Inez sover lite middag och när hon vaknar ska vi åka på äventyr, jag och lillan.
Vi ska hämta upp mormor C och sedan shoppa lite kläder till Inez.
Om vi klarar av shoppingen relativt snabbt, så ska vi åka en tur till Mariebergsskogen oxå.
Inez kommer bli överlycklig av att få träffa alla djuren och leka i lekparken en stund!
 
Nä, jag har inte tid att sitta här längre, måste göra mig klar!
 
Ha dä gôtt!!
 
/Linda
 
 

Kommentera

Publiceras ej