Gårdagens besök

1kommentarer

 
I går hade vi fikagäster i renoveringskaoset här hemma.
 
Det var en trevlig stund med kaffe och bullar och en himla massa tôl. :-)
 
Stort tack till Ulle som hade hembakta bullar med sig hit!!
De var stoora och väldigt goda.
Jag åt två stycken! :-)
 
Inez tremänning (tror jag att det blir..?) var oxå här en stund.
Småtjejerna busade tillsammans i trädgården och verkade trivas kalas i varandras sällskap.
*mysigt att se*
 
 
Jag låter bilderna tala för sig själva även denna gång... ;-)
 
/Linda

1 kommentarer

Ulle

15 Jul 2012 10:39

Fina bilder, ingen fin bild på mig hörru Linda, det var inte snällt av dig. Det var ju din dotter som lärde mig stolpdansen ( jag nöjde mig med 1 stolpe)HIHIHIHIHIHIHIIHI

Svar: *haha* så illa var det väl inte ;-)Om du vill så tar jag självklart bort bilden direkt!! Bara säg till isf!
Linda

Kommentera

Publiceras ej