Måste- ha- kaffe!!!

2kommentarer

....
Sådär nu är bryggaren laddad och puttrar på för fullt ute i köket.
Jag är så trött, så trött. Tänk att man bara tjatar om denna trötthet hela tiden, men...

Jajja, Inez har alldeles nyss somnat och sover sin dagliga mitt-på-dagen-vila. Har hag tur (och det har jag ju) så sover hon kommande två timmar nu.

Egentligen skulle nog jag oxå behöva det, men jag ska vara stark å ta mig (hårt) i kragen i kväll istället. Se till att jag lägger i från mig stickningen och går å lägger mig- i tid!!
Så det så :-)

Jag & Inez spenderade en stund på ö.f under förmiddagen.
Det var, som väntat, superskoj idag oxå!
Å precis som förra veckan så var det nog jag som gillade sångstunden mest utav oss två :-)
 
När vi var på ö.f blev pappan i familjen hämtad av en taxi och körd till flygplatsen.
Denna vecka ska han vara i USA. Föregående två veckor var han i Turkiet.
Han reser en himla massa den där pappan vi har ;-)

I morgon ska vi till veterinären på fm.
Inget allvarligt, bara en vaccinationsspruta till lille Izor.

På onsdag börjar äntligen fotokursen!!
*tjohoo*
Hoppas bara att jag lyckas "lösa barnvakts-detaljen"..?! :-)

På torsdag är det 3års-firande hos Saga.
Tänk vad tiden går!
Jag minns det som alldeles nyss, den där stunden då min bror ringde mig på mobilen och berättade att jag hade blivit faster! <3

Nej, nu är kaffet klart!!!!

Ta hand om Er!

/Linda

2 kommentarer

Pappan

01 Feb 2012 14:34

Det blir ju bättre till sommaren iaf:)

Fröken M

01 Feb 2012 15:08

"måste ha kaffe" - precis så kände jag nu när jag kom hem från jobbet !!

Bra en kopp innan det är dags att busa med viggo och bestiga berget av tvätt ;)

Hoppas allt är bra med er !

Kram

Kommentera

Publiceras ej