Kvällen är min!

1kommentarer


Ja, resten av kvällen är min :-)
Inez somnade sött i sin renbäddade säng efter middagen och kvällens bad. *härligt*

Nu surrar en tvättmaskin och disken är färdig och undanplockad, så nu är kvällen min!!
Vad göra??

Jag stickade färdigt Inez mössa tidigare idag så kanske att jag skulle försöka mig på ett par raggsockor
-med häl..?!
Är lite rädd för det där med hälen faktiskt, men man måste väl prova om man ska lära sig nån gång!?

Jajja, jag ska skriva lite dagbok och pyssla en stund här vid datorn först så får vi väl se vad det blir sen...

Chipspåsen ligger på bänken ute i köket och ropar på mig, så det är nog bäst att jag hämtar den fort, innan den väcker Inez ;-)

Förresten så blev det en härlig tur i skogen på eftermiddagen tillsammans med Erica och hennes lille Alvin.
Tack för sällskapet!

Ha en bra kväll!

/Linda

1 kommentarer

Emma Boman

24 Jan 2012 22:16

Hej igen!



Å,önskar jag kunde sticka och virka! Du kanske kan lära mig? ;)



Vi går gärna med på en promenad nån dag! Vore gör trevligt! :-)



Kram Emma

Kommentera

Publiceras ej