Ensam igen...

0kommentarer

För lite drygt en timme sedan så lämnade D hemmet för ännu en arbetsresa.
Det kommer att bli ett tufft år för mig år 2012 då han ska vara borta en m y c k e t.
Våren kommer att bli värst.
Men, det är bara att bite ihop och kämpa sig igenom det, för det är ju ingen som kan göra det åt mig!

I går var bästa Jo och hennes lille A här hela em.
Vi hade en helmysig dag med en härlig långpromenad i det underbara vädret, kaffe och lussebullar (de sista från vårat julbak) och en himla massa tôl.
Tack älskade vän för besöket!

Några bilder från mina senaste promenader;













På förmiddagen var jag, Inez och vovvarna ute på en promenad, ca 45min.
Det var inte helt lätt.
Regnet öste ner och gatan var täckt med blank is.
Vi klarade oss hur som helst hela vägen utan några benbrott.

Nu ska jag lasta släpet för en tur till tippen. Min käre far kommer och hjälper mig.
Sen ska jag få Inez i säng så hon kan sova en stund.

I kväll är det dax att leda core igen.
Det ska bli kul!
Det var 5 år sedan jag ledde det senast.

Ha nu en bra dag i regnet!!

/Linda

Kommentera

Publiceras ej