Kompisar

0kommentarer


i dag, precis som de flesta andra dagar, började vi dagen med att ta en promenad efter frukosten.

Sällskapade oss gjorde Agneta & Alice, Anna, Mira & Qase och Marie & Lilly.

I slutet av promenaded fick småtjejerna gå själva en stund.

Det blev några fina bilder på kompisarna;









Nu kom Jo & A...

*paus*

Jag hann inte klart innan för vi fick besök.
Inez vaknade och efter lite kaffe och mellis så åkte vi till Deje för lite babysim.
Det var 2 eller 3 veckor sedan vi var där senast och Inez hade utvecklat sin balansfårmåga enormt sedan sist hon var i badringen. *kul*

På väg hem blev det ett stopp på Konsum och väl hemma ytterligare en "kôpp" innan Jo & A åkte hemåt.

Jag körde ett städrace här innan Inez skulle sova; tog hand om disk och tvätt, rastade snabeldraken och bäddade rent i våra sängar.
När jag var klar med det var Inez trött, så trött.
Det var bara att borsta tänderna, ta på pyamas, fixa välling och natta.
Hon slocknade direkt!!

När Inez kommit till ro fixade jag lite mat, tog en dusch å sen slappade jag hela kvällen.
*gôtt*

/Linda

Kommentera

Publiceras ej