En väldans bra torsdag!

1kommentarer


Vi hade en himla bra dag i går!

Började dagen med en härlig promenad tillsammans med fina vänner och deras vovvar.

När vi kom in i väermen igen körde jag ett städrace; dammsög, skurade och tog hand om lite tvätt.
Sen var det dags för lunch och Inez vila. Hon slog på S T O R T och sov i hela 3(!!!) timmar.
Själv slog jag mig  ner framför datorn och tittade på unga mödrar samtidigt som jag arbetade vidare på mitt senaste stick-projekt. Det är så rofyllt när både Inez & vovvarna är nöjda och sover en stund samtidigt: mammalyx!!

Efter mellis var det dags att packa oss iväg. Jag lämnade Inez med min mamma, hos min bror, medan jag åkte vidare till F&S för att leda mitt core-pass. Det fanns inget fungerande headset  så min röst tog ordentligt med stryk :-( Det är bättre i dag dock, tack och lov!

Efter passet åkte jag raka vägen till min bror där det var 3årskalas för bästa Saga.
Kusinerna och kompisen Mio röjde järnet under kvällen. Så härligt att se dem tillsammans!

När vi kom hem var klockan kvart över åtta och det blev raka vägen i säng för Inez, som somnade gott!

Efter lunch i dag, kommer fina Jo & hennes lille A hit för fredagsmys <3
Det blir babysim, fika (skulle jag gissa ;-) och senare kanske en pizza (?). De ska sova kvar här hos mig & Inez i natt, då vi båda är gräsänkor samtidigt nu :-)

Nä, nu måste jag verkligen sätta fart!
Komma ur pyamasen och i ytterkläderna, för om ca 20min kommer Agneta och Alice hit för en promenix.
*bråttom*

Happy friday!

/Linda

1 kommentarer

Fröken M

03 Feb 2012 15:32

haha... jadu, tiden springer verkligen iväg. Viggo fyller snart 2 - vilket är himla märkligt eftersom jag aldrig blir äldre än 23 ;)

Trevlig helg ! kram

Kommentera

Publiceras ej