Ännu en solig dag

0kommentarer


Solen har varit här hos oss hela dagen i dag oxå.
*underbart*

Jag och Izor spenderade ett par timmar vid lunch med att vara på ringträning.



Träningen gick bra och som vanligt så skötte sig Izor bättre än vad jag hade förväntat mig.

Han är så duktig min lille kille <3
*stolt*

När jag kom hem igen hade Inez precis somnat så jag fick en liten stund för mig själv.
När hon vaknade hoppade vi in i bilen och åkte ut till Nolgård, Hammarö för att hälsa på Bea & Saga.
Det var så längesen vi var där nu och det var så mysigt ses igen.
Efter kaffe och lite tôl så klädde vi på oss och gick ut i lekparken.




När vi frusit färdigt ute i blåsten så åkte jag och Inez hem igen.

Jag skjutsade ner Ambra till svärfar, där hon ska vara tills i morgon eftermiddag.

Jag, Inez & Izor ska nämligen vara på 4H-gården hela dagen i morgon.
Det är utställning där och jag ska ställa Izor.

Hoppas Ni håller tummarna för oss!?!!

/Linda

Kommentera

Publiceras ej