Effektivitet

0kommentarer


Ibland undrar jag var jag får energin i från och hur jag lyckas vara så effektiv!?!

Vissa dagar får man ju lixom inget alls gjort och andra dagar bara fixar man en miljard saker..

I dag innan lunch hade jag avklarat följande;
*frulle, tandborstning och påklädning
*långtur i skogen med alla 3 'bäbisarna' (med allt vad det innebär)
*städat trädäcket och förstukvisten
*tvättat utemöblerna och ställt i ordning dem
*fixat lunch och ätit med Inez
*dammsugit
*tvättat och vikt in ren tvätt
*diskat
*stoppat Inez i säng för vilan

Jag är i alla fall lite imponerad av mig själv.
Hur hann jag?!

Nu sitter jag vid datorn med kaffekoppen och slappar lite.

Ska snart gå ut och sätta mig i solen på baksidan i stället.

I em hoppas jag och Inez på att vi får lite lek- och fikabesök av Marie och Lilly..?
Det var så längesen vi fick till en dejt nu.






Önskar Er alla en riktigt fin Valborg!!

/Linda

Kommentera

Publiceras ej