Bloggtorka..?

3kommentarer

Det är ju inte alls meningen, men jag förstår inte hur man lixom hinner med att blogga som småbarnsförälder!!?!
Jag vet att jag har sagt det förut..
Fast det är klart, alla småbarnsföräldrar har ju kanske inte hundar som de oxå lägger en himla massa tid på.
Det skulle ju kunna vara det som gör att mitt bloggande blir åsidosatt..?

Jajja, jag lever i alla fall!!
(om nå'n nu skulle ha saknat mig och börjat fundera..)

Det har varit fullt ös några veckor nu så jag vet inte ens var jag ska börja...
 
I lördags var jag & Inez på Oxhälja i Filipstad.
Vi hämtade upp mamma och Sofia i Skåre vid 9.30 och sen bar det av.
Det blev en heldag,
Inez var nöjd som vanligt, men efter några timmar tror jag att det blev lite för mycket med alla intryck.
Vi packade oss hemåt vid 15.30tiden.

Tror det blev mycket intryck för mig oxå, Jag var aptrött när vi kom hem! :-)

Tack till Sofia och mamma för en mysig dag!

I går em åkte jag en tur till skogen med Inez och Izor.
Inez fick sitta på ryggen, i bärstolen.
Det gick fin-fint, men var kanske inte helt optimalt med tanke på att jag har haft nackspärr sen i torsdags..?! :/
Det gjorde ont men vad gör väl det om hundra år?
Vi hade en skön tur i skogen!

Inez blev väldans trött av den friska luften :-)



(Det skulle ju även kunna bero på att vi var på babysim på förmiddagen.. ;-)

Ha dä!

/Linda

3 kommentarer

Melanie

06 Sep 2011 07:52

hehe ja nu har ju del en drös med djur som tar tid för dig också, som många kanske inte har;) sen är det väl som innan...jag bloggar när fröken sover, kollar på mussesklubbhus eller på kvällen när Johan har henne. sen brukar jag i vissa fall skriva inlägg som utkast, då är det bara att publicera dom, då tar det ingen tid alls ;)

du har ju alltid hundra bollar i luften och då förstår jag att du inte har tid att blogga ;)

Emma Boman

06 Sep 2011 09:49

Så söt så!! Vi har också tänkt att gå på babysim om ett tag. Det verkar så mysigt!



Ja, hundar och barn gör verkligen att tiden inte räcker till mycket annat. Jag har mina vovvar på makens jobb just nu eftersom jag känner att jag inte hinner med dem på dagarna. Dessutom får de bättre stimulans där än hemma just nu.

Roligt att du tycker det var roligt med agility. Jag och jack har ju också kört det en hel del och jag hoppas kunnna ta upp det igen nu när magen är borta och mini blir lite större!

Kram Emma

Ulrika Olzon

06 Sep 2011 11:51

känner igen det där med bloggtorka, är inte heller så bra på att uppdatera min blogg. Men jag tycker du är bra på att lägga in, men måste erkänna att jag är dålig på att kommentera , förlåt!!!

Både denna och Izors blogg är kul att läsa, så sluta inte.

kram Ulle

Kommentera

Publiceras ej