Shopping

2kommentarer

I dag är Izor på "kollo" några timmar.
Då passade jag och Inez på att åka in till Bergvik för att shoppa lite.
Jag har varit på jakt efetr en "pälsmössa" till Inez ett tag nu, å idag fann  jag den! Till ett superbra pris dessutom.
Eftersom Inez vägrar att ha på sig skor så tänkte jag att jag går in på 'Polarn' och köper att par tossar, men då var de naturligtvis slut i hennes storlek. *typiskt*
Hoppas de kommer med en varuleverans inom en snar framtid!?!
Jag får ringa och hålla mig uppdaterad...

Dagens fynd till Inez;

Mössa å vantar från Po.p.
Behöver jag säga att Inez är galet söt i mössan? :-)


Äntligen!!!
Jag har äntligen hittat en pälsmössa till Inez, som passar perfekt dessutom.
Den blir perfekt när vi är ute i skogen med vovvarna under kalla vinterdagar. :-)
Något som gör mig ännu glader är priset; endast 99:- *hurra*


Fyndat på Kappahl!
Bruna manchesterbyxor, bomullstunika och en flanellskjorta/tunika.


Fynd på H&M!
Ett set med tunika och leggins för 75:-.

Just nu sover Inez sen ca 1h20min tillbaka. Det betyder att hon vaknar vilken sekund som helst.
Ambra ligger på baksidan, i solen och gnager på ett JÄTTESTORT ben.
Tack för det Sophia!
 
När Inez har vaknat och vi har fått i oss mellis så är det dags för en liten joggingrunda.
Jag sprang en kortis i går oxå. (Men det räknas inte.)
Det var mest för att låta Izor träna på att springa med mig och joggingvagnen i koppel.
Det gick galant!

Nä, nu ska jag hänga lite tvätt och springa till postlådan innan hjärtat vaknar.

/Linda 

2 kommentarer

Melanie

12 Oct 2011 15:42

Vilken storlek ska hon ha på tossorna? Jag har ett par röda tjocka tossor från pop i storlek 19/21 om ni vill låna i vinter? Dom är ju rätt stora så det beror ju på vad stora fötter hon har.

sophia

12 Oct 2011 21:23

Va fin hemsidan blev linda!:D Jätte söta kläder!:D

Kommentera

Publiceras ej