Fullt ös!

0kommentarer

Som vanligt skulle man kunna säga...

D blev "akut" ivägskickad till USA på jobb i måndags, vid lunch, med typ 3h varsel!!!

Så det gjorde min vecka aningens rörig. :-/

I går var det återigen dax för mig att leda jympe på F&S.
Pga denna envisa förkylningen jag har haft så var det första passet på nästan 5 (!) veckor.
Det gick bra men jag 'svettades som en gris'.
Fördelen är att de få baciller som möjligtvis fanns kvar i kroppen då svettades ut.  :-)

Inez fick en promenad i vagnen med sin morfar under tiden.
Tack snälla papsen för det!

I kväll är det dags för agilitykurs med Izor igen.
Då kommer Inez mormor och drar vagnen.
Tackarrr!!!

Å i morgon är det dax för mig att hoppa upp på ledarcykeln i spinsalen på F&S.
Då får Inez vara hemma, hennes farmor kommer hit ett par timmar då.
Tack!

Pussel pussel, men jag tycker att det löste sig fint, dessa tre tillfällen i a f...


***************************

Mina efterlängtade små kaninbäbisar kom till världen i måndags (eller sent på söndagen).
Tyvärr så verkar det inte som att alla tre kommer att klara sig :-(
Just nu är det ovisst om det blir en eller två som blir kvar.
*jättetrist*

Nä nu ska jag sätta mig i soffan.
Jag hoppas få en liten stund där innan Inez vaknar..?

/Linda

Kommentera

Publiceras ej