F&S och regnkläder

0kommentarer

I em var jag på Friskis och ledde jympapass igen.
Det är verkligen en energikick utan dess like!!
TYvärr så är det inte helt optimalt att vara sjuk så många veckor som jag har varit denna terminen, man glömmer liksom bort hur det ska vara då... :/
I dag "lurade" jag mina motionärer vid ett par tillfällen. Men, man vet ju aldrig hur passet blir då ;-p

I  morgon ska jag träffa flourtanten.
Efter det tänkte jag att jag kanske skulle ta ett snabbvarv på stan.
I dag på förmiddagspromenaden märkte jag att det inte bara är gummistövlarna som behöver bytas ut utan även regnstället *suck* Det är ju såå dyrt när man vill ha bra grejer!
Men å andra sidan, om man ser till hur ofta jag använder min "regnmundering" så blir det väl inte så dyrt/ tillfälle ändå..?
Någon som har några tips?

Vad gäller stövlarna så är jag lite sugen på ett par Hunter, men de är rätt dyra.
Någon som har dem?

Jag vill ha ett par stövlar som är rejält höga i skaftet och inte för vida samtidigt ska de vara riktigt bekväma att gå långt i...

Nu ska jag försöka få i mig lite mat här oxå, mellan Inez vansinnesutbrott inne i sovrummet. Hon vill inte sova!

Hoppas Ni har en lugn och skön kväll!?!

/Linda

Kommentera

Publiceras ej