Ännu en bra dag!

0kommentarer

Det har jag haft i dag!!

Startade dagen med en härlig långpromenad med ett glatt vovvegäng!!

Det var underbart väder ute!

Efter promenixen väntade duschen.
Det var kallt ute så en varm dusch gjorde susen.

Efter duschen fixade jag lunch till mig och Inez och sen stoppade jag henne i säng.
Hon slocknade direkt! Hörde inte ens att vi fick besök. *tröttis*

Bästa Helle & hennes lille Axel kom på finbesök.
Gott-gott fika hede de med sig, å det kunde jag ju njuta av till fullo då lillan sov. *mums*
Hon sov sig faktiskt igenom hela besöket.
Ca 5 min efter att gästerna hade åkt hem, ja då vaknade hon igen.
Så Inez har ingen aning om att hom haft en kompis här idag! :-)

Efter vilan knallade vi till lekparken där vi mötte upp tre vänner och deras barn.
Alla är tjejer- rena tjejligan här! :-)
Jättekul att Inez har många lekkamrater så nära.



Kl. 18.00 stod jag på jympagolvet på F&S.
Jag var- i privata kläder/ incognito- på ett medeljympapass.
DET, mina vänner, är "Linda-lyx"!!

När jag kom hem var Inez fortfarande vaken :/
Hon somnade inte förräns kl.21.00 *suck*
Hoppas det innebär att jag får sova lite längre än klockan 05.00 i morgon bitti!!??

Nu ska jag i a f göra mig i ordning och ta kvällen.
Ska krypa ner under täcket och somna till ljudboken.

Natti!

/Linda

Kommentera

Publiceras ej