Torsdag

0kommentarer

Regn regn regn

Strunt samma, idag har vi en del planer å de kommer vi att genomföra, oavsett om det regnar eller ej!

Först blir det promenad med Inez i vagnen och Izor "på backen"
(om han nu inte "fegar ur" för regnet å åker under vagnen i stället..?)

Ambra får stanna hemma idag. I går tog hon sig en egen tur på promenaden.
Det luktade gott inne i skogen och hon fann nåt att äta- så hon gick.. :)
Gamla tanten!!!
Gör som hon vill...

Funderar på att packa in oss i bilen och åka iväg till ett nytt ställe, en "ny" skog, så Izor får lite omväxling.

Efter lunch ska vi till BVC på 6mån-läkarkontroll. Det är väl dax nu va? När hon nästan är 7 mån ;-)
Ska bli spännande å se vad hon väger nu. Hon börjar allt bli lite tung..

Senare i em ska jag, Inez & Izor åka in till travbanan.
Vi ska träffa fina Stina & hennes lille Qooper.
Dessutom ska vi presentera Izor för hästarna *spännande*
Min dröm är ju att kunna ha med Izor i stallet och så småningom även när jag är ute och rider.
*vore underbart!*

I går var Inez och jag på Bergvik en sväng med mamsen.
Vi ska ju på¨lilla Stellas dop på lördag och behövde kalaskläder :)
Jag provade å provade och insåg än en gång att jag saknar min tid att träna massor massor!!
Men men fann i a f två plagg som jag tänkte kombinera med ett par som redan finns i garderoben.. Hoppas det blir ok!?
Inez däremot fick hur mkt kläder som helst! :)

 
Bara en liten del av allt fint hon fick..
Kläderna till lördagens dopfest...

Nä dax å hoppa i kläderna å packa sig till skogs!

Ha en bra dag!!

Kommentera

Publiceras ej