Kalas i dag oxå

0kommentarer

Ja, i dag fyller min käre svägerska, M, år.

GRATTIS
 
Så i kväll blir det kalas igen :)

Nu är frullen just intagen, Inez sitter (!) å pysslar med sitt babygym å jag passar på att blogga lite.

Om ca 1h ska vi packa oss i väg för en långpromenad med vovvarna.


Det blev ingen joggingvagn i går heller :(
Den var slut, så klart.
Men det skulkle komma en ny leverans i slutet på veckan, så det blir ett nytt besök då :)

Terrängloppet då..
Jaa, det var inte mkt till terräng :)
Men det var en trevlig tillställning och ett himla bra initiativ från F&S tycker jag.
Mer sån't!!!

Jag sprang i mål på ca 29 minuter. Ett helt ok träningspass :)
Efteråt lottades det ut priser och jag "vann" en fin-fin F&S-bag.

Nu ska vi göra oss redo för skogen!!!

/Kram

Kommentera

Publiceras ej