Egentid

0kommentarer

Nu sitter jag här i soffan med datorn i knät, NWT utläst frullen uppäten å Nyhetsmorgon på tv:n... idag oxå!

När Izor väcker mig tidigt tidigt så känns det tungt.
Men å andra sidan så älskar jag att sitta med min frulle i lugn och ro. Man laddar lixom batterierna inför dagen... ...även om det innebär att jag går upp ca 2h(!) före lilla Inez.

I dag åker jag å "bäbisarna" eventuellt med mina föräldrar upp till sommarstugan för att  tillbringa helgen där.

Jag måste skriva på mitt examensarbete!!
Om vi följer med till stugan så kan mamma & pappa roa Inez så jag kan plugga.

Det dumma är att jag i s f missar Lilla A's 3årskalas :((
Å det gör ju D oxå, som ju fortfarande är i Turkiet..
Jag hoppas på att jag och Inez kan gå bort och uppvakta A en stund idag i stället..?


Bjuder på en stilstudie av Izor.
Bilden är från förra veckan,
när han kurade i hop sig Ambras rygg och somnade gott!!
*söt*


världens bästa Izor <3<3<3

Kommentera

Publiceras ej