Dagen efter

1kommentarer

Ojojoj, vad jag blev firad i går!

Hade ju "drop-in" för mina nära och kära under em i går..
Det var fullt ös till långt in på kvällen med folk som kom och gick om vartannat.

Jag fick så många fina presenter och var så glad över att så många tagit sig tid att komma förbi en stund, trots trötta barn, jour på jobbet eller direkt från jobbet..

TACK!!!

I dag var jag, Inez & Izor på en promenix under fm.
Nu  sover Inez en stund (något som hon inte gjorde igår)
och jag bloggar och äter tårta :)

Efter lunch är det läkarbesök i stan och jag ska nog åka till Köpbarnvagn.se för att kika på en joggingvagn som de har till kampanjpris just nu.
*spännande*

Sen blir det hem till vovvarna igen för att vid femtiden åter styra kosan till stan.
Ska hämta upp D på jobbet och bege oss till Tyr.
Jag ska delta på ett terränglopp i kväll.
Det är första gången jag springer lopp i terräng, kul!?!
D håller koll på Inez och vovvarna under tiden..

Spännande dag!!

Nu ska jag gå ut och fixa hos kaninerna innan lilla hjärtat vaknar.

/Kram!

1 kommentarer

Melanie

23 May 2011 18:29

Jag har sprungit det terrängspåret dom har där, jävligt roligt!!!! Lycka till, hoppas det gick/går bra:)

Kommentera

Publiceras ej