Ännu mer från förra veckan..

0kommentarer

I lördags var det dags för dopkalas för söta Stella.
Det var en härlig dag med strålande sol, blå himmel och riktig sommarvärme.
Dopet var i Grava ka.
Jag gillar den kyrkan, dels för att den är så fin,
men kanske främst för att det är i den kyrkan jag firade in alla mina sommarlov med skolan.


min fina familj <3


söta Stella med sina stolta föräldrar, C & M

Tack för att vi fick vara med på Stellas stora dag!!



På lördag fm, innan det var dags för dopet, så åkte jag och Izor hem till Sophia.
Vi skulle gå en promenad i skogen tillsammans med henne och hennes "grabbar"; Aussie & Troy.
Det var första gången Izor träffade dem.

Hur det gick?

 Hur bra som helst!

Några bilder från dejten
(vet att du har väntat Sophia ;-)































 

 

 

 

 

Kommentera

Publiceras ej