Äntligen är det lite tyst å lugnt!!

0kommentarer

Tystnaden är något jag verkligen underskattade (inser jag nu) innan jag blev mamma!
Så alla ni som ännu inte blivit föräldrar- NJUT av era lugna stunder!!!

I natt hade Inez
ett antal "opera-konserter" för mig, vilket inte alls var så uppskattat som hon verkade tro, eftersom hon upprepade det hela några gånger.

När det så blev dax att kliva upp i morse så var det med en stor portion grus i vardera öga.

Upp kom vi i alla fall.

Å som vanligt när Inez väl har fått upp mig så blir hon trött och vill sova igen.
 Men inte i sängen. Nej, det vore för enkelt.
Utan då är det dax att ta hund och barnvagn å ge sig ut på promenad.
Promenaden är ju inget negativt alls då jag fullkomligt älskar att vara ute med hund och barn!
Men ibland vill man liksom vakna först å sen gå ut, inte tvärtom :)

När man kommer hem igen efter promenaden brukar hon sova vidare i sin vagn någon/ några timmar.
Men inte idag!
Hon har varit såå trött å därmed oxå såå gnällig å ledsen heela dagen.

Lilla hjärtat! <3

Nu har hon precis somnat i vagnen inne i hallen.

Det var väldigt skönt att få "slå ner rôven" på en stol en stund.

Eg borde vi vara fullt upptagna med att få på oss ytterkläderna och bege oss till Deje.
Fredag em
brukar ju betyda babysim för oss.
Nu får hon sova en stund så får vi se om vi hinner iväg en sväng om liten stund i stället.
Annars får vi väl helt enkelt vara hemma å vila! :)

I kväll kommer nog mina päron på besök en sväng..? *mys å se dem en stund*

Nu ska jag nog ta å passa på att färga min utväxt medan Inez sover..

Trevlig helg på Er!!




Kommentera

Publiceras ej