tisdag

2kommentarer



Hej där!

Sitter i min nya myshörna :-)

Min älskling svängde förbi IKEA i går efter jobbet
(trots att han hade huur mkt som helst att hinna med under kvällen. Det är kärlek det <3)
och köpte med hylldelen till skrivbordet vi köpte hörom dagen.

När han sen åkte till tippen passade jag på att skruva ihop möblerna och ställa i ordning dem i gästrummet.

Det blev såå bra!!!

Jag tycker väldigt mycket om att sitta för mig själv och skriva och pyssla så det är jätteskönt att ha en liten vrå för det nu :-)

Jag är så glad!

Tack världens bästa D som bara fixar och fixar!!!! <3<3<3


Åter till i dag då...

I går var jag hos läkaren för min andra behandling.
Och ni som känner mig och såg mig efter den förra ni vet ju att jag inte kan visa mig bland folk på ett par veckor.

Så efter frullen i dag tog jag med mig Inez & vovvarna och åkte till skogen så de 4benta fick en promenad.
Eftersom jag gick lite fel oxå så blev promenaden aningens längre än jag tänkte från början :-)
Ja var helt inne i fåglarnas kvitter och att se vart jag satte fötterna då jag hade Inez i bärselen på magen och det var halkigt på alla rötter och mossa.

Nu sover alla bäbisarna gott på olika, väl valda plaster, inne och ute :-)
Jag har just ätit lunch och passar på att tvätta några maskiner.

Nu ska jag gå ut till kaninerna och göra fint hos dem.

I morgon bär det av upp till sommarstugan för att spendera midsommarhelgen där.
*härligt*

Carpe diem!

2 kommentarer

Melanie

21 Jun 2011 13:44

Vad är det för behandling du varit på?

Anonym

21 Jun 2011 20:44

Ha nu en mysig midsommar!! Kram Camilla

Kommentera

Publiceras ej