Söndag morgon

2kommentarer


God morgon!

Här har jag startat dagen.
Inez harätit sin frukostgröt och vovvarna har ätit och varit ute.
Nu är det min tur- kaffe!!!!
Pappa D sover vidare..

Jag är superförkyld för dagen.
Känns som om allt bly i världen trängs inne i mitt huvud.
*tycker lite synd om mig själv*

Planen var att springa milen i dag- det sket sig ju.
Hade en tanke om att avverka 3 mil/ v fram till Stadsloppet, men det blir ju aldrig som man tänkt sig..
Så den där tiden jag hoppats på måste jag nog försöka glömma...

Ska försöka knåpa i hopp några rader om gårdagen oxå.
Har bilder i mobilen som jag ska få över till datorn och fixa till först.
Här kommer dagarna huller om buller :-)

Njut av dagen!!

2 kommentarer

Maja

05 Jun 2011 08:41

vilken söting i headern:)

Melanie

05 Jun 2011 09:31

Oj! 3 mil i veckan är inte illa du! :-) Kan vara svårt att få till om man ej springer milen varje gång. det förstår jag. Denna veckan har jag "bara" sprungit 12 km sammanlagt. Slövecka delux! Blir inget Stadslopp för mig btw, men kör hårt. Springa eller inlines? Vad satsar du på för tid?

Kommentera

Publiceras ej