shopping

2kommentarer


Inez och jag var på Bergvik på lite shopping under fm.
Det gäller att köra i racerfart mellan butikerna så länge som lillan är nöjd :-)

Vi hittade present till Inez allra nyaste lilla kompis, som idag blir 1v.
Han är såå liten! Å såå söt!!

Det var ju REA i alla butiker!
Något som jag var lyckligt ovetande om innan jag åkte in.
Attans ;-)

Jag fyndade lite i a f.
Ett par jeans på MQ, 50% rea.
Hittade två toppar/blusar på Gina, 49(!):- och 149:-
 Bra priser tycker jag!!

Till Inez fanns det massor av fina kläder på Polarn!
Där var det 50% rea :-)
Inez fick 3 nya set!

Nu sover lillan en stund och jag slappar i soffan med kaffekoppen *gôtt*

Jag ska strax gå ut och fixa hos kaninerna och gulla lite med bäbisarna :)

Senare i kväll blir det att möta upp pappan i familjen för en runda på IKEA.
Fredagsmys i fam. Dahlman/Nilsson ;-)

Vi ska göra i ordning i gästrummet med ett skrivbord så jag inte behöver fortsätta sprida alla mina grejer över köksbordet.

Ska bli kul att fixa lite :-)

I morgon är det dax för Stadsloppet. Hoppas halsen känns bra när jag vaknar!!!!

2 kommentarer

sophia

18 Jun 2011 12:44

haha..ja råkade också va på bervik och rean...:P det va väldigt lämpligt tyckte ja!:D

Lollo

19 Jun 2011 21:25

Fan, har det varit rea på polarn...... skulle jag velat kolla in.... :( men men man kan inte va överallt!!! har kläder/skor till lillbruden föresten!! ni kanske är sugna på en sväng till hölan? eller oxå tar vi en dejt på bergvik nån dag? :)

Kommentera

Publiceras ej