lyxkväll

0kommentarer


Jamen, jag tror ju inte att det är sant!! Lillan sover-redan!!!
Hon somnade direkt efter flaskan i kväll, halv 8.
Nu har jag alltså flera timmar "egentid".
Så'n där tid som man kan göra allt å absolut ingenting på!!
*underbart*

Å nu sitter jag här med- ni kommer inte tro det- men faktiskt med en öl!!
Jag öppnade just min första öl på över 1,5 år!!
Har inte druckit alkohol sen ett tag innan graviditeten.
Konstigt... men nu var det gôtt!

Jag var nere på Coop och köpte mig en stoor påse med godis innan så nu är det rätt fint att vara Linda. ;-)

Om Ni har missat det så har jag numer två bloggar.
Den andre handlar om Izor och hans utveckling.
Tanken (och drömmen) är att det så småningom kommer att stå om hans tävlingsframgångar och fin-fina utställningsresultat... ;-)

Så om det blir dåligt med uppdateringar kan det bero på att tiden gått åt till att ladda upp bilder till den bloggen.


SOM jag älskar denna lilla hund <3<3<3

I går var vi på ringträning i Forshaga. Det ska vi göra igen! Vi måste ju veta vad vi ska göra när vi kommer till utställningarna. Just nu vet jag inte alls och första utställningen är redan anmäld och betald. *hjälp*

**************************************************

I går fick jag en inbjudan på posten. En inbjudan att fira en av mina bästa vänners examen.
Jag blev så glad och ser fram emot detta :))

Detr var år och dagar sedan jag var hemifrån en kväll och "bara" var Linda bland kompisar.
Jag ska t.o.m ordna så jag inte behöver köra bil hem!!!
Såå kul!!!

Nu ska jag fortsätta min kväll med att göra massa onödiga saker :)

NJUT!

Kommentera

Publiceras ej