kvällsro

0kommentarer


Sköönt!
Har landat framför datorn för lite "egentid".

Har precis ätit upp en hel skål med melonbitar *mums*

Innan jag landade här så var jag i skogen med hundarna. Vi tog en timmes-promenad bland stock och sten.
Det är verkligen livskvalité!
(Om man bortser från alla myggor och bromsar då vill säga...)

Annars har det varit en riktigt seg dag idag. Jag, Inez och vovvarna har varit hät hemma hela dagen.
Vi har, typ, inte gjort ett dugg.

Jag har i a f bakat lite mer brownie'sar.
Men det får nog bli "tredje gången gillt", för de blir inte som jag vill! *grrr*

I går kväll var jag & Izor på Skutberget på ringträning.
Det var superbra!!!
Instruktören var väldigt duktig och kunnig så det gav mycket.
Å jag som tvekade in i det sista på i fall jag skulle åka dit alls. 
Jag är så glad att jag gjorde det!!

På lördag är det utställningsdebut för både mig & Izor och jag är nervös!!


Oj, nu vaknade lillan. Måste gå....


Kommentera

Publiceras ej