Kaniner, kaniner & ännu fler kaniner????

1kommentarer



I förmiddags kom Sophia hit för att "besikta" kaninbäbisarna och deras mamma Zmilla.

Bäbisarna är supersöta nu och jag har förälskat mig speciellt mkt i en av dem.
Tyvärr visade det sig att det är en hane, å jag kan ju inte ha ännu en hane när jag har Zambo...

Jag bad Sophia att hon skulle kika på Zmilla oxå, för jag tycker att hon är tjock...

...ååå det tyckte Sophia oxå!!! *ooops*

Så, enligt min beräkningar, blir det i s f yterligare kaninbäbisar denna helgen.
*spännande*

Är det någon som är intresserad av att köpa en liten kaninbäbis är ni välkomna att höra av Er.

När jag städade buren innan så fick de små vara en stund på gräsmattan för första gången.
Det var mkt uppskattat!
Gott med gräs :-)

Båder Izor & Ambra var mkt nyfikna på familjens färskaste tillskott.

 



Nu blir det kaffe medan lillan sover en stund.

/Linda

1 kommentarer

Linda

23 Jun 2011 12:07

vilka sötnosar!!

Jag hade kaniner när jag växte upp i Hynboholm och det tänker jag även erbjuda Emilia. Men först om några år.. :) Så jag tingar en när du har en kull år 2013 lr 2014 ;)



Trevlig midsommar på er!



Kramar

Kommentera

Publiceras ej