grattis sverige

0kommentarer



Nationaldag

 Vi ska åka in till Mariebergsskogen och "fira" denna dag lite.
Det ska visst vara lite underhållning och så där i dag.
*mysigt*

Vi tar med oss Inez farfar oxå.

-----------------------------------------------------

Jag har precis varit på en timmeslång promenix med mina små bäbisar.
Det var skönt, men ganska varmt.

Izor sköter sig så bra, både med och utan koppel, och det är så kul!!

Jag är så fantastiskt glad över min underbara lilla hund!!!! <3 <3 <3

------------------------------------------------------

Vi åkte aldrig med till Filipstad i dag när Troy skulle tävla lydnad. Jag känner mig inte kry :(
Men Sophia ringde nyss och meddelade resultatet;

DE VANN!!! GRATTIS!!!!

---------------------------------------------

I går var vi hemma hos Ds kusin på lite fika.
Hennes båda systrar med respektive och barn var oxå där.
Det var en trevlig stund och gott fika!!!
*tack*


jag & Inez på gräset hemma hos U & T

Nu blir det lite mat och en dusch innan vi åker.

Ha en skön dag!

Kommentera

Publiceras ej