Tebax i sadeln

0kommentarer


I dag- ääntligen- var jag tebax i sadeln!!!
Jag fick låna min goa vän Ullis fina pålle Indira.
(Då jag inte tog några kort i dag så blir det en "google'ad" bild.)
Jag mötte upp Ulli i stallet vid 8 i morse. Efter att vi hade släppt ut stallets hästar så gjorde vi i ordning varsin för en tur på de fina skogsvägarna runt stallet.
Tror att vi var ute ca 1-1,5 h.
Det var alldeles, alldeles underbart!!
Jag älskar verkligen att vara "på tur" i skogen till häst.
Att jag i dag hade toppenbra sällskap gjorde ju inte saken sämre ;-)

Skulle gissa att jag kommer att ha lite träningsvärk i ljumskarna i morgon..?
Redan nu känner jag av mina sittben...
*ajajaj*
Men, det är SÅÅ värt det!!


Efter lunch tog vi en timmespromenad; jag, Inez, D, Izor & Luna (svägerskans amstaff).
Sen Bjöd D på jordgubbar och glass till kaffet.
*mums, mums*

Sen blev det matkoma för mig!!!
Oj, oj, oj så trött jag har varit hela em. Å lilla Inez oxå. Hon ville inte sova sin förmiddagslur när jag var i stallet så nu ligger hon på minussidan på dagens sömnkonto...
Hon är jättetrött!
Jag ska fixa lite välling och natta mitt lilla hjärta nu.

/Linda

Kommentera

Publiceras ej