söndag

0kommentarer


Söndag= veckans mys/slappardag.

Det är i alla fall den känslan jag har angående söndagar.
Efter en natt med ganska dålig sömnkvalité så låg Inez & jag kvar i sängen ända till halv nio!!!
Så sent har vi väl aldrig gått upp!!??

Efter att vi fått i oss frullen blev det en härlig promenad för mig, Inez & vovvarna tillsammans med Marie och Lilly. Vi var nog ute ca 1h.

Daniel är, som dottern i grannhuset sa, "Karlsson på taket" i dag :-)
*haha*
Han tvättar taket för att senare sätta upp de nya hängrännorna.

Jag har precis lagt Inez för lite vila och själv fått i mig lite lunch.

Om ca en halvtimme ska jag och Izor åka till Lundagård för lite träning.
Där ska vi även möta upp Stina och Qooper.
Det ska bli så kul, det var längesedan vi träffade dem nu...


Izor & Qooper förra gången vi sågs.

I går var familjen i Örebro där Izor & jag gjorde vår utställningsdebut.
Det gick bra och lillkillen skötte sig fin-fint! <3

Kommentera

Publiceras ej