Sömntuta

1kommentarer


Ett snabbt hej!

Ville bara meddela att vi leber och mår nra, men att blogga hinns inte riktigt med för dagen.
Inez tycker att det är tråkigt :-)

Nu sover lillan och har så gjort i 2,5h (!!!!).
Det har ju inte hänt sen hon var typ nykläckt..?
Hon verkar ganska tagen av värmen som har varit nu inågra dagar och blir väldigt trött av den.

Skönt med lite regn idag!!

På fm var vi på en långpromenad, jag & Inez & vovvarna.
Det var gôtt!

Mulet, ljumma vindar och ett lätt sommarregn- perfekt!!
Hundarna var lösa halva turen och de skötte sig exemplariskt.
Sån't som gör att man bara går omkring och njuter!

Izor tränade "stå" under tiden när vi väntade in Ambra.
Det gick riktigt bra och hoppas nu att det ser lika snyggt ut i morgon!?!

Utställningsdebuten närmar sig!!!
*spännande*

Nu ska jag göra mig redo så vi kan åke en tur till Skåre när Inez vaknar.

Ska låna ett kameraobjektiv av min far så D kan knäppa fin-fina bilder på oss i morgon ;-)

I kväll blir det ev en tur till brukshundklubben.
Min käre vän Sopha ska tävla lydnad med sin Troy.
Självklart måste ju jag & Izor dit å heja på!

Håll tummarna för oss i morgon är ni gulliga!

/Linda

1 kommentarer

Ulrika Olzon

01 Jul 2011 15:35

Jag ska hålla tummarna för er att det går bra, det tror jag säker. LYCKA TILL LINDA OCH IZOR

kramizar från Ulle

Kommentera

Publiceras ej