senaste dagarna

0kommentarer


Jag har ju varit rätt dålig på att blogga de senaste dagarna, i a f i denna bloggen..
Jag har ju en till, Izors blogg.

Eftersom väldigt mycket i mitt liv handlar om min älskade lilla hund så fick han en egen blogg.
Det skulle lixom bara bli en massa hundprat och bilder på olika vovvar här annars.
Å jag gissar att någon därute vill läsa mer om min vardag med allt vad det innbär; händelser och människor jag möter..?

Om man ändå är lite nyfiken så kan man hitta till Izors blogg här; http://izorsbubbla.blogg.se

I söndags var jag och Izor i väg på lite hundträning, sen kikade mina päron förbi här hemma på lite fika och- självklart- mys med Inez.

När de hade åkt hem svidade vi om (jag och D), satte Inez i joggingvagnen ocg tog en liten joggingrunda.
Vi gav oss iväg med siktet inställt på att bara ta en kort-kort tur, ca 3km, men det blev 7,km i stället. Så det kan bli ;-)
*gôtt* 

i går kväll var jag och Izor på skutberget för ännu mer hundträning; ringträning denna gång.
Superkul att se hur mkt Izor har utvecklats på bara en enda vecka!!!

Nu har lilla I somnat för natten och jag ska ta det lugnt resten av kvällen. Gissar att det blir en hel del datortid..?

Kommentera

Publiceras ej