Växer in i rollen

2kommentarer

Ja, det får vi hoppas att jag gör!!
Då tänker jag på min roll som ledare på mamma/barn-jympan.

I dag var ju ingen bra dag.
Jag gjorde INTE mitt livs bästa ledarinsats, tyvärr :(

Det var inte lätt att koncentrera sig när lilla Inez skrek som besatt på golvet, vid mina fötter.
Stackars lilla älskling undrade nog vad vi höll på med..?

Dagens hjälteinsats stod min värd, Karin, för. Hon fick ta Inez och jympade hela passet med henne i famnen.
*tack snälla*

Efter jympan var det dax för promenix med Ambra, lunch, amning och dusch.
Full rulle..

Sen kom Ulli och hennes fina barn Linus & Linnéa.
Vi fikade och pratade en massa strunt å annat viktigt :))
Supermysigt!!
Hoppas att det inte dröjer alltför länge innan vi ses igen!?!

Nu sover Inez sött i vagnen sen ca 2- 2,5h tillbaka, men jag tror minsann det är dags att vakna nu.
Lite vakentid med mat samt pyamasen på innan det blir natten "på riktigt".

Ha en skön kväll!! 

2 kommentarer

Ulrika Olzon

12 Jan 2011 08:31

Jag är beundrans värd att du klarar av att leda gympa pass. Du är duktig du + att du har lillfisen med dig. Kämpa på det kommer att gå super bra. Synd att du inte har andra pass som en annan kunde gå på. Mina barn är ju lite stora och så går de i skolan då. Får nöja mig med afro och buggen.



Ha en bra dag! Nu ska jag ge mig in i böckernas värld för imorgon är det sista redovisningen för denna kurs. Så idag är det plugg hela dagen. Kramiz

Linda

12 Jan 2011 12:14

Hej Ulle!

Ja vi får hoppas att det blir bättre :)

Inez vänjer väl sigvid situationen, förhoppningsvis!?

Kör hårt med pluggandet!!

Kram

Kommentera

Publiceras ej