Tankar...

2kommentarer

Jag har huvudet fullt av tankar!!

Sitter här med frullen medans Inez sover vidare en stund till.
Skönt med denna ensamstunden på morgonen, bara jag och djuren som är vakna.

I natt blev det några timmars färre sömn än valigt.

Jag pratade i telefon till midnatt.

Pratade med en
-håll i er nu-
v a l p h ä n v i s a r e
*glad*

Det visade sig att, trots min okunskap om avel, så hade vi samma tankar.
Jag var alltså inte "ute och cyklade" med mitt resonemang.
Det känns ju bra att jag ändå kunnat komma fram till detta själv,
för att sedan bli stärkt av denna erfarna och kunniga person.

Det närmar sig en verklighet!!!
*längtar såå*

Nu till dagen..

På fm ska jag & Inez leda jympa på F&S igen, 2a gången idag.
Hoppas hon gillar det bättre idag än förra veckan..?!

Sen, i em, blir det troligtvis en skogstur med Sophia och hundarna.
Ambra var glad när vi kom till Sörmon i går!
*härligt att se*
Å trots att vi, bitvis, pulsade i knähög snö så har hon ingen träningsvärk idag!!

Nu måste jag sätta lite fart!!
Inez
vaknar, Ambra vill ha sin frulle och sedan gå ut. Vi ska klä oss och packa.
*bråttom, bråttom*

Hej!

2 kommentarer

Ulrika Olzon

18 Jan 2011 08:06

Åh det låter spännande med en ny valp:) Vad duktiga ni är som är ute och promenerar jämt, skönt för både dig , inez och Ambra att få så mycket frisk luft. Du är en super morsa!!!!!



Lycka till på pass 2 idag, går säkert jätt bra.



Kramiz från Ulle

En liten del av mig

18 Jan 2011 13:46

tack för idag, jättekul och bra pass. Och våra små skötte sig ju exemplariskt!! ;-)



Spännande med en ny liten vovve...det får du berätta mer om när vi ses. Kram!

Kommentera

Publiceras ej