Fredagsmys!!

1kommentarer

Ja det ska det bli!!

Efter en skön promenad med Ambra & Inez ska jag nu få i mig lite lunch.
Sen blir det detsamma för Inez.
När vi sen är mätta å belåtna så ska vi packa in oss i bilen och åka till Deje.

Dax för babysim!!

Hoppas att det blir en lika trevlig upplevelse som när vi var där i söndags..?!
Det blir första gången jag åker ensam och inte har nån xtra famn att lämna Inez i när jag själv ska duscha och klä på mig. Spännande hur jag ska lösa det...
Det hade ju varit så  mkt enklare om hon kunde sitta, men men..
Andra har ju klarat det före mig så...

I kväll kommer jag nog slockna tidigt, dvs tidigare än min vanliga, tidiga tid :-)
Det har varit en orolig sömn i natt och sen vaknade Inez kl.04 å efter det blev det inte mkt mer sömn för min del.


I morgon ska vi åka  in till stan å kika på ringar!!!
Hoppas vi hittar några fina så de snart sitter på våra fingrar.
Kommer nog kännas lite mer "verkligt" då. :)

Nä, dax att öka tempot lite här hemma.

Ha en bra dag!!!

1 kommentarer

Jessica

28 Jan 2011 13:30

Hehe, se där! Vad kul :D Vad kul att ni ska förlova er, eller ska ni gifta er?

Kommentera

Publiceras ej