En vanlig fredag...

0kommentarer



Nu har vi just kommit in igen efter förmiddagens promenix.
För 4e dagen i rad hade jag Inez i bärstolen på ryggen.
Det blir ganska tugnt, men det går bra.
Sen hon började gå så blir protesterna alltmer ihärdiga och högljudda på våra långpromenader- i fall hon måste sitta still i vagnen.
Än så länge verkar hon tycka att det är helt OK att sitta på ryggen.
Hoppas det håller i sig ettt tag!?!
Till våren ska hon få en balanscykel å sen får hon "cykla" själv på promenaderna.
Förväntar mig succé! :-)

Nu ska jag fixa i ordning lite lunch till mig och Inez innan hon ska få sova en liten stund.
Vi väntar besök från Jo & hennes lille A strax.

När Inez vaknar efter sin vila ska vi åka på babysim.
Ååå, jag längtar för nu var det längesen!!

I em ska D köpa med sig årets julgran hem när han slutar jobbet,
så i kväll blir det till att klä granen här hemma och hoppas på att julstämningen infinner sig..?!

Vad har Ni för er en fredag så här före jul?

/Linda

Kommentera

Publiceras ej