Var ska jag börja?

0kommentarer

Jamen, det går ju så lång tid mellan mina blogginlägg så jag vet liksom inte i vilken ände jag ska börja skriva..?

Det händer ju massa spännande hela tiden!

Terminen är nu i full gång på Friskis. För min del innebär det att jag leder 2 pass/vecka nu under hösten.
Tisdagar är det jympa och på torsdagar är det spinning.
*kul, kul*

För en liten stund sedan ringde jag till simhallen i Deje och fick veta att babysimmet drog igång i fredags.
Så på fredag är det Inez och jag som packar oss iväg för lite plask och lek bland alla andra barn bassängen.
Det ska bli såå kul!!
Det är ju bara såå mysigt att gå på babysim.
Vi började där i januari, alltså när Inez var 3 månader (nästan på dagen faktiskt).
Både Inez och jag fullkomligt älskar stunderna tillsammans i bassängen.
(Å pappa D oxå, när han kan följa med.)

Jag har träffat Jo och hennes lille A ett par gånger.
Vi har varit på Bergvik  och "shoppat loss" till de små.
Tänk att i samma stund som mitt älskade barn kom till världen så förpassade jag mig själv längst ner på prioriteringslistan. Tänk att man bara gör så och det är ju helt naturligt! Inga konstigheter alls.
Stunderna när jag är "bara Linda" i stället för "mamma Linda" är sällsynta.
Jag behöver dem verkligen, de där "Linda-stunderna", men älskar att för det mesta vara just "mamma-Linda"!

I kväll är det dags för agilitykurs med Izor igen. Andra tillfället.
Det är verkligen såå kul och jag hoppas på att vi någon gång kommer till start!?!

I går var vi ute på en liten joggingrunda, nästan hela familjen.
Det var jag, D, Inez (i joggingvagnen) och Izor (som fick springa lös och var såå lycklig).
Så mysigt att kunna göra detta tillsammans!!!!

På förmiddagen igår var vi på Bergvik och "shoppade loss ordentligt".
Pappa D han kan han ;-)
Många påsar med mkt fina grejer blev det!
Jag fick bl a en höstjacka,

en kofta


och en supersnygg löparjacka från NIKE!
(Tyvärr så hittade jag ingen bild på den.)

Nä nu ska jag hänga lite tvätt innan Inez vaknar och vill ha mellis.

/Linda

Kommentera

Publiceras ej