Kaffe

1kommentarer

Nu är det kaffetajm för mig!!!

Lillan sover sen nästan en timme (!!) tillbaka.

Jag har tvättat och plockat lite och nu bara slappar jag en stund, gissar att den inte blir så lång..?


Utanför fönstret öser regnet ner och det är väldans gôtt att sitta inne nu.

Senare i em måste det dock bli en promenix.
Min lilla "gangster" behöver härja av sig lite. :-)

Under förmiddagen var jag återigen på F&S.
Det blev två genrep av jympapasset och ett av spinpasset.

Nu blir det inga fler tillfällen att öva på så nu "blir det som det blir".

Hoppas det kommer några motionärer i alla fall!?

Efter Friskis var jag inne på Team Sportia för att reklamera mina:
Reebook Easytone.

Jag har varit supernöjd med dem- d.v.s i de ynka två (!) månader som de höll :-(
Hälkappan gnagde sig genom fodret och orsakade skavsår *ajajaj*

Hur som helst så var Grappo väldigt snäll och utan problem så fick jag lämna tebax dem och knalla hem i ett par sprillans nya skor!
Det blev Pumas motsvarighet:

Puma Bodytrain.

Tack för hjälpen och den goda servicen Grappo!!

Nä, nu ska jag surfa vidare innan lillan vaknar!

Ha dä!

/Linda

1 kommentarer

Melanie

19 Aug 2011 16:38

Du, jag är säker på att det blir skitbra! Det har ju gått bra med dina andra pass eller hur :-)

Jag ska försöka få mamma som barnvakt på tisdagar (hon är ju ledig!) så jag kan komma och träna med dig på ditt baspass! :-)



Annars blir det mest kvällspass för mig i höst, eller på helgerna. Mannen slutar ju inte förren 17.00... Jag hoppas jag orkar hänga i med träning lite mer under denna grav iaf =)

Kommentera

Publiceras ej