Härliga söndag!!

0kommentarer

Jag har bestämt mig-
idag blir det en härlig söndag!!!

Tycker att mitt humör ändras alltför ofta och alltför häftigt nu om dagarna
(hormoner säger "de som vet"..)
I dag tänker jag mota bort dem och ha en bra dag!!

Frullen är precis avklarad och vi ska städa lite snabbt här hemma.
Sen blir det en tur till mina päron, i Skåre. Vi tänkte ta en promenix å lite fika.
Bästa brorsdottern "S" är där oxå så lite mys hinns med :)

I går var vi på IKEA och shoppade.  
Vi köpte ljus, kuddfodral och jättefint bäddset bl.a.
Tyvärr så upptäckte jag att ena påslakanet var trasigt
när jag hade tvättat och skulle hänga det på tork :(
Så en tur till IKEA blir det, för att byta till ett helt.


Beata Orkidé, i skön satin *lyxigt*


Önskar Er alla en härlig söndag!!!

Kommentera

Publiceras ej