God morgon!!!

1kommentarer

Jaa, trots att det är tidigt så känns det som en god morgon
och det gör mig inget att jag faktiskt redan är uppe. 
Som jag skrivit tidigare så sover jag ju såå dåligt nuförtiden,
men igår somnade jag vid 23tiden och sov
(bortsett från några korta vakenperioder) till 6.15!!
Det får jag anse som en god natts sömn!!

Nu är det frulletajm framför SF-kanalen= helgmys.
Om 5min börjar Pippi *nostalgi*

Sen blir det Oxhälja i Filipstad hela dagen :)
En tradition som min familj har hållt på så länge jag funnits,
så självklart blir det ett besök i år oxå!!
På inköpslistan står det ständigt; marknads-nougat samt strumpor.
Så även i år!
Fast jag ska även kika på bebisgrejer samt grejer till hundarna.
Ambra vill ha ett nytt halsband, å det vill Zion oxå.
Zion behöver även ett nytt täcke inför vintern,
så det ska jag kika på oxå.

Ikväll, när vi är tebax hemma igen,
blir det till att svida om och knalla bort till käre svägerskan, M,
som bjuder till kräftskiva.

Vad ska Du göra idag?

1 kommentarer

Melanie

04 Sep 2010 08:11

I natt har vi delat på nattskiften, Johan var uppe med Moa vid 02-03.30, sen vaknade hon igen vid 04.30 då var det min tur och sen dess har vi varit uppe. Helt ok natt ska jag säga :-) I dag ska vi åka till Degerfors och titta på när Johan ska klättra, liten familjeutflykt! Skulle på marknaden imorgon med mamma, men det blir nog att åka till Johans föräldrar i Åmål.

Ha en fin dag, det är ju kanonväder!

Kommentera

Publiceras ej