Back to school

0kommentarer

Jupp, så var man åter tebax i skolbänken... I går var det upprop på universitetet, där jag kommande två terminer ska läsa Hälsopedagogik, en kurs på 30hp. Det ska bli så kul!! Skönt att få börja "använda hjärnan" igen efter att ha gått hemma nu i snart ett halvår. Jag är fullt medveten om att det kan komma att bli tufft stundtals, mellan amningar, kräk och bajsblöjor men jag ser ändå fram emot detta!! Skönt att några timmar varje vecka kunna få vara vuxen, att bara få vara "Linda" och inte "mamma Linda".

Även denna morgon startade vi dagen med en vovvedejt, 1h promenix i skogen på Sörmon. Samma flock som igår och lika lyckliga idag!!
Det är såå fantastiskt härligt att se hur hundarna njuter och man kan inte annat än att göra samma sak när man ser dem!
Själv går jag hela promenaden med ett STORT léende på läpparna för att det är så härligt. Känner början till kramp i käkarna (bara för att Ni ska förstå hur stort jag ler).

Nu blir det ännu ett par koppar kaffe innan jag ska in till stan för att köpa lite (ganska mycket faktiskt) studentlitteratur samt nya träningsskor inför kommande ledaruppdrag på F&S.
Kl.12 ska jag och magen på skivstångspass med Anna. Tänkte överraska käre D som inte har en aning om att "vi" kommer och lunchtränar med honom.

Kommentera

Publiceras ej