Bäbiskläder

3kommentarer

Vi har kläder till Knytet så det räcker första 1,5 året- åtminstone :)
Men det ääär ju så kul och kläderna ääär ju så söta...
Man kan ju inte låte bli att köpa på sig mer..
I fredags var jag på Bergvik en sväng och tog bl.a en tur in på H&M.
Jag förstår inte hur det gick till men när jag gick ut därifrån så hade jag en hel del bäbiskläder med mig.. *ooops*

Det jag köpte;


"startpaket" med Barbapappamotiv
Det är ju såå sött, jag älskar de randiga byxorna med matchande mössa till.


body+ byxa
Tänkte på D när jag valde detta set.
Han blir troligtvis den första att klä på vårat lilla Knyte,
å då är det nog lättast med en omlottbody..?


munkjacka+ fleecebyxor

Anar Ni det gröna temat?
Vi vet ju ännu inte vad det blir för kön så vi
(gissar att jag har varit den starkast pådrivande kraften här..?)
har satsat på en färg som vi tycker passar både kille och tjej- grönt!
T.o.m i babyrummet kan man se detta...

3 kommentarer

Lisa Hansson fd gustafsson

09 Sep 2010 22:04

åhhh..så söta kläder:) mycket smart med fötter på pyjamasen och likaså med byxor med mudd nertill. är det planerat kejsarsnitt eller varför är D den första att klä på knytet?..:) spännande att ni inte vet va det blir:) kram

Linda

10 Sep 2010 07:28

Visst är det sött!?! Det är ju alldeles fr roligt att shoppa loss :)

Nä'rå inget planerat kejsarsnitt, men jag tänkte att jag kanske inte riktigt "är med i matchen" så då blir det ju hans uppgift.

(fast inte bara därför jag köpte setet ;) tyckte ju det var himla sött oxå)

Allt bra med Dig och Din familj?

Kram

Lisa Hansson fd gustafsson

10 Sep 2010 14:02

Ah, du tänkte så..:) har också det grönrandiga setet och det är som du skriver, passar bra på både kille o tjej:). Allt är bara bra här, whila äter o blir större. Går lite för fort tycker jag bara. Kram

Kommentera

Publiceras ej