Sovmorgon

2kommentarer

Jaa, så fick det bli idag.
Skönt när man har möjligheten att styra över det själv *lyx*
Kommande år gissar jag på att nå'n annan kommer "lägga sig i" mina sovvanor..?

Hur som helst så var alla mina vovvedejts-vänner upptagna idag.
En del av oss har ju faktiskt jobb att sköta ;)
Karin
skulle jobba, Sophia skulle mjölka och Bea är bortrest..
Då fick det bli sovmorgon i stället, det var nog välbehövligt?!
Även om jag ju inte sover så mkt så kunde jag i a f ligga kvar i sängen..

Skogen blir det i em i stället, med Sophia & vovvarna.

Nu har jag just avslutat frullen *gött*
Vovvarna snarkar i kapp inne i vardagsrummet *mys*

Så nu blir det till att ta tag i pluggandet igen!
Måste säga att jag känner mig rätt nöjd ändå, vad gäller min diciplin för tillfället! :)

D
sa till mig härom dagen att det är ju tur att jag "bara" läser på halvfart för jag skulle inte hinna med helfartsstudier så mkt tid som jag lägger ner!! :))

Det kan ligga nå't i det, men som det är nu så finns det ju en tanke bakom detta!!
Vill hinna göra klart så mkt som möjligt av examinationsuppgiften- INNAN "Bäbis" kommer.

Tycker nog att jag verkar lyckas med det!!?? :)

I går em var jag hemma hos bästa Helena en stund.
Hon bjöd på goda chokladbollar (bakade tvärs över gatan) och saft. *mums*
Det var super att få träffas en stund, var typ 2 månader sen sist.
Med det intervallet lär jag ju "vara 2" nästa gång vi ses :) *spännande*
Det var första gången jag var hem till Helena & Marcus sen de fått nya adressen 
(det fick de för drygt en månad sen),
det var en mysig liten lya på Sundsta.

vägen hem från Helena stannade jag en snabbis hos Camilla & Mattias i Stodene.
De hade oxå fått en fin lägenhet.
Ljust å fräscht och ett urgulligt bäbisrum *myser vid tanken*

Snart har vi våra små här hos oss!! *längtar såå*

Camilla
lät väldigt skum när jag ringde upp å frågade om det var ok att jag stack in näsan en stund..
Det kom ju fram att eftersom jag inte bloggat på ett par dagar och nu ringde henne
(vilket jag tyvärr inte gör särskilt ofta *skäms på mig*)
så trodde hon ju att "Bäbis" hade kommit :))) *hihi*
Men så var det alltså INTE!!!

Ska försöka vara flitigare med inläggen!! :)

Nu blir det plugg!!!

CIAOOO!!!

2 kommentarer

Camilla

01 Oct 2010 11:01

Ha ha ha ja nu väntar jag spänt på er bebis:) LÄNGTAR, så nyfiken.

Tack för besöket, kul med spontanbesök,det händer så sällan. Trevlig helg, nu får vi se om storken kommer,smalis:)



KRAM KRAM

Linda

01 Oct 2010 11:03

Ja, jag är oxå rätt nyfiken :)

Kul att se hur Ni bor, jättefint. Nästa gång är vi väl tre som kommer..?

Smalis var det ja!!haha Kom ihåg att det kanske inte händer så mkt mer nu efter 7månader....

Kram å ta hand om Er.

Kommentera

Publiceras ej