Söndagsmys

6kommentarer

Nu har vi landat hemma igen, Zion & jag, efter ännu en kursdag i Linnebäck.
Även denna dag blev en bra sådan!!!
Tyvärr så har jag känt mig lite sliten idag, p g a ännu en "sömnlös" natt.
Tänk att man inte kan sova fast man är så trött, konstigt!?!

Zion skötte sig jättebra idag oxå och jag är en stolt matte!!!

Tänk om alla i vår närhet finge se alla hans bra sidor;
för de finns där och de finns i massor!!!

Tack så hemskt mycket Annika för en toppenhelg!!
Tack oxå till alla "medkursare" som gjorde helgen till vad den blev
*super*


Zion fick testa lite agilityhinder som avslutning på helgen. Vad han tyckte? Jättekul!!


Bilderna kommer inte ut ikväll, tyvärr. 
Det blev nämligen över 200(!)st bilder tagna de här två dagarna,
å det skulle ta mig en eevighet att lägga upp dem.
Undrar om jag skulle kunna maila dem till Er i stället kanske..?
Skriv gärna Er mailadress i en kommentar nedan så ska jag försöka få iväg dem.

Nu blir det ett varmt bad med en läxbok i högsta hugg,
sen god mat (lagad av min älskling, som vanligt ;) ) i tv-soffan framför "Ensam mamma söker".
Efter det ska jag SOVA!!

I morgon har vi "beräknad förlossning"!!!
*spännande*

Jag tror dock att jag kan ägna "kanelbullens dag" åt just kanelbullar. :) 
Tror "Bäbis" kommer en annan dag..?!!

Ha en skön kväll!!

6 kommentarer

Camilla

03 Oct 2010 20:30

Du verkar att ha hfat en skön helg. Hoppas du får sova i natt:), jag vet hur det är!!!

Vi hoppas lilla kotten vill kika ut imorgon:), håller tummarna



Kramisar

Kristin Richardsson

04 Oct 2010 10:12

Hej Linda!



Tack för en trevlig helg. Vilka fina kort på dig och Zion du har lagt ut på sidan. Om det finns möjlighet så är jag intresserad av de bilder du tog av Fia och Gleipner men naturligtvis även av de andra vovvarna men 200 bilder känns lite mycket, kanske kommer landstingets server att braka ihop om du skickar alla:) Skickar även med Claes mailadress så kan du ju ev dela på bilderna.

Må så gott och många hälsningar till Zion och naturligtvis till bebisen.



Hälsningar Kristin med Fia-lutta

AnnaMalin

04 Oct 2010 17:38

Spännande att det är BF idag! Och trivs er lille/lilla ypperligt i magen även denna dag så är det ju inte helt fel att äta kanelbullar denna måndag så länge :-) Hoppas iaf att det är snart ni får se er skatt! :-)



Kraaam

Linda

05 Oct 2010 07:00

Ingen Bäbis...än. Bara så Ni vet ;)

Det känns som om det dröjer...

Linda

05 Oct 2010 07:00

Ingen Bäbis...än. Bara så Ni vet ;)

Det känns som om det dröjer...

Linda

05 Oct 2010 07:03

Kristin jag ska göra mitt bästa för att få iväg så många bilder som möjligt till Dig/ Er, så snart som möjligt!!

(Men Claes mailadress fick jag aldrig, så vi får hoppas att landstingets server håller ;)

Kommentera

Publiceras ej